لیوان کاغذی قابل بازیافت از جمله خصوصیاتی است که در تولید لیوان باید توسط هر تولیدکننده ای در نظر گرفته شود. یک لیوان قهوه‌ای که در یک کافی‌شاپ یا رستوران به شما تحویل داده می‌شود، یک محصول اساسی است، اما خیلی‌ها از اینکه چقدر فکر و تلاش برای ایمن کردن آن لیوان کاغذی و سازگاری اش با محیط ‌زیست انجام می‌شود، شگفت‌زده خواهند شد.

مشخصات لیوان کاغذی قابل بازیافت

برای اینکه یک لیوان مناسب باشد، مقوا یا آستر آن در حال حاضر نمی تواند از مواد بازیافتی ساخته شود. برای کاهش ردپای کربن، پوشش پلاستیکی را می توان از مواد گیاهی تجدیدپذیر به جای فسیلی ساخت. به عنوان مثال، با دستگاه های ساخت لیوان کاغذی مجموعه ی ما یک لیوان ساخته شده از 100٪ مواد تجدید پذیر تولید کنید. لایه بیرونی یک لیوان کاغذی، یعنی دیواره ی آن، از مقوا ساخته شده است.

این لایه خاصیت حفظ حرارت و عایق را فراهم می کند. در عمل نوشیدنی را تا زمانی که ممکن است گرم نگه می‌دارد، در حالی که هنوز آنقدر داغ نیست که بتوانید راحت آن را حمل کنید.برای نوشیدنی های سرد، یک دیواره کافی است. برای نوشیدنی های گرم بهتر است ازلیوان های دو جداره برای محافظت بیشتر در برابر حرارت استفاده کنید.

علاوه بر عایق حرارتی، آستین دوم که لیوان را می پوشاند، امکان ترکیب و تطبیق الگوی برجسته و چاپ برای ایجاد طرح های متنوع را فراهم می کند.مقوا با یک آستر پلاستیکی نازک پوشیده شده است که به دلایل ایمنی مورد نیاز است که به عنوان یک مانع برای اطمینان از بهداشت مواد غذایی و ضد مایع بودن لیوان عمل کند. پلاستیک به دلیل استحکام، انعطاف پذیری و ویژگی های مانع عالی، یک ماده پوششی مناسب است. همچنین از نظر مواد، انرژی و صرفه جویی در هزینه بسیار خوب و بصرفه  است.

لیوان کاغذی قابل بازیافت
انتخاب لیوان مناسب برای نوشیدنه نوشیدنی های گرم یکی از مهم ترین ارکان است که باید مد نظر قرار گرفته شود

فرآیند تولید دستگاه لیوان کاغذی

لیوان های کاغذی از مقوای بکر برای تضمین ایمنی مواد غذایی تولید می شوند. مقوایی که ما برای لیوان های کاغذی استفاده می کنیم همیشه قابل استعلام است و فقط از جنگل های دارای گواهی و مدیریت پایدار تهیه می شود.مقوای خدمات غذایی به قرقره تبدیل می شود.قرقره ها چاپ می شوند و در قسمت های دیواره لیوانی که با دقت اندازه گیری شده اند بریده می شوند.

قسمت های خالی در دستگاه های شکل دهی لیوان قرار می گیرند که قسمت های خالی را به شکل لیوان کاغذی می پیچند و ته آن را اضافه می کنند.درز لیوان ها گرم می شود تا فنجان ها ضد مایع شوند.در نهایت، دستگاه لیوان ها را به شکل نهایی و گرد در می آورد.کاغذ ماده ای همه کاره و پرکاربرد است که از الیاف استخراج شده از مواد گیاهی مانند خمیر چوب، پنبه یا کاغذ بازیافتی ساخته می شود. هزاران سال است که از آن استفاده می شود و یک ماده ضروری در بسیاری از صنایع است

اهمیت کاغذ در صنعت

اختراع کاغذ به طور سنتی به چینی ها در زمان سلسله هان (206 قبل از میلاد – 220 پس از میلاد) نسبت داده می شود که از الیاف کنف و پوست درخت توت برای ساختن کاغذ استفاده می کردند. کاغذ سازی در طول قرن ها به سایر نقاط جهان گسترش یافت و در قرن نوزدهم به مقدار زیادی در اروپا و آمریکای شمالی تولید می شد.

انواع مختلفی از کاغذ برای کاربردهای مختلف موجود است، از جمله کاغذ چاپ و تحریر، کاغذ بسته بندی، دستمال کاغذی و کاغذ مخصوص، مانند کاغذ هنرمند، کاغذ عکاسی و کاغذ امنیتی.بازیافت کاغذ به حفظ منابع طبیعی، کاهش ضایعات و به حداقل رساندن آلودگی محیطی کمک می کند. فرآیند بازیافت کاغذ شامل جمع آوری محصولات کاغذی استفاده شده، مرتب سازی و تمیز کردن کاغذ، خمیر کاغذ برای شکستن الیاف و سپس ایجاد محصولات کاغذی جدید است.

استفاده گسترده از کاغذ به جنگل زدایی، از بین رفتن زیستگاه و سایر مشکلات زیست محیطی کمک کرده است. با این حال، شیوه‌های پایدار در تولید و بازیافت کاغذ می‌تواند به به حداقل رساندن این اثرات و ارتقای مدیریت منابع مسئولانه کمک کند.کاغذ در بسیاری از صنایع از جمله چاپ و نشر، بسته بندی، هنر و صنایع دستی، محصولات بهداشت شخصی و تولید ارز استفاده می شود.

در عین حال ما مقاله ای در مورد تفاوت لیوان های کاغذی دولایه و یک لایه منتشر کردیم که میتوانید مظالعه کنید؛همچنین برای اهداف مختلف در زندگی روزمره مانند یادداشت برداری، نوشتن و نقاشی استفاده می شود.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی از ایران لیوان

یکی از عوامل اساسی که بر عملکرد دستگاه تولید کاغذ لیوان تأثیر می گذارد، قیمت آن است. قیمت و ویژگی های فنی دستگاه تولید لیوان کاغذی دو عامل اساسی است که به طور موازی با یکدیگر هماهنگ می شوند. به عبارت دیگر، هرچه ویژگی ها و عملکرد دستگاه بهتر باشد، قیمت محصول نیز به طبیعتاً بالاتر خواهد بود.

عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی تأثیر می گذارند، از جمله نحوه ساخت و استفاده از تجهیزات در فرآیند تولید.لیوان کاغذی یکبار مصرف از محصولات پرمصرف در بازار مواد غذایی، رستوران ها و کافه ها است. به دلیل مزایای فراوانی که دارد، این محصول به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل، راه اندازی این کسب و کار با سرمایه گذاری مناسب، می‌تواند به سودآوری قابل توجهی منجر شود. شما می توانید با مشاوره و راهنمایی از مجموعه ایران لیوان، به بهترین راه‌حل و بازدهی در بازه زمانی معقول دست پیدا کنید.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی از ایران لیوان

با توجه به تمامی گفته ها در مقاله و اینکه همه اجزای دستگاه بصورت اختصاصی در کشور تولید می شود و با نمونه خارجی فرقی نمی کند و عدم لزوم بررسی دقیق و اعتماد به شرکت ها و قوانین و مقرراتی که برای واردات هر روز تغییر می کند و نیز افت و خیز قیمت دلار در بازار ما بهترین راه خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی را نمونه داخلی و تولیید کنندگان این محصول می دانیم. شرکت های زیادی در تولید دستگاه لیوان کاغذی در کشور فعالیت می کنند که مجوز فعالیت، نمونه کار و افراد باتجربه در مجوعه خود دارند.

شرکت ایران لیوان تولیدکننده دستگاه های تمام ایرانی با طراحی و ساخت متخصصان ایرانی است. شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و نیز سفارش خرید با شماره 09146872008 تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان شرکت در ساعات اداری و همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *