مراحل تولید لیوان کاغذی

مراحل تولید لیوان کاغذی به این صورت است که فنجان قهوه‌ای که در یک کافی‌شاپ به شماداده می‌شودیک محصول مهم باشد.


مراحل تولید لیوان کاغذی به اندازه ای اهمیت دارد  که فنجان قهوه‌ای که در یک کافی‌شاپ به شما داده می‌شود یک محصول اساسی است اما خیلی‌ها از اینکه چقدر فکر و تلاش برای ایمن کردن آن فنجان کاغذی و سازگار با محیط‌زیست انجام می دهند شگفت‌زده می شوند.

مراحل تولید لیوان کاغذی

در زیرتمامی مراحل تولید لیوان کاغذی از ابتدا  تا کامل شدن لیوان کاغذی به طور دقیق توضیح داده شده است .

۱) ابتدا کاغذ توسط دستگاه روکشدار کننده ماده پلی اتیلن دار روکش می شود . به عبارت دیگر اگر کاغذ به صورت یک طرفه روکش شود آن را سینگل و در حالتی که دو طرف روکش شود آن را دابل می نامند .
۲) بعد از روکشدار شدن کاغذ ، کاغذ روکشدار در ابعاد سفارش داده شده برش داده می شود .
۳) بعد از طی مراحل بالا توسط دستگاه چاپ ، چاپ طرح های دلخواه بر روی صفحه کاغذ شکل می گیرد .
۴) از دستگاه برش به جهت برش صفحه کاغذ به کاغذ بدنه ظرف استفاده می شود و کاغذ چاپ شده به صورت استروک در می آید .
۵) با استفاده از دستگاه های لیوان کاغذی، ظروف مورد نظر به صورت اتوماتیک تولید می شوند. برای هر دستگاه یک اپراتور کافی است وظیفه این اپراتور قرار دادن کاغذ استروک شده ظروف در محل ورودی دستگاه و رول کف ظروف در محل تعبیه شده و بعد جمع آوری ظروف تولید شده می باشد .
۶) در  مرحله دیگر تولید لیوان کاغذی به پایان می رسد و تنها بسته بندی آن در کارتن های باقی مانده می باشد. به این صورت که مراحل تولید لیوان کاغذی بسیار ساده است به طوری که لازم نیست شما همه مراحل را خودتان انجام بدهید.جنس ماده ای که در لیوان کاغذی ساخته می شود از نوع کاغذ ویژه ای است که در تولیدفرآیند بسته بندی مواد غذایی بیشترین استفاده را دارد. چون  که این نوع از کاغذ ها در تماس مستقیم با ماده غذایی قرار می گیرند باید کاملا استریل شوند. کاغذهای استفاده شده که با توجه به گرمای متفاوتی که باید تحمل کنند از کاغذهای لایه مقاوم تشکیل شده است که یک لایه پوشش پلی اتیلن بر روی آن قرار گرفته است.

وجود پلی اتیلن در ترکیب ساخت این نوع از لیوان هاموجب می شود اولا این کاغذ ها در محیط زیست زودتر بازیافت شده و به محیط زیست آسیب کمتری بزند و دوما با توجه به تماس مستقیم با مواد غذایی دچار کمترین تاثیرات شیمیایی مواد بر روی آن باشد و سبب بهداشتی ماندن آن شده و سبب جلوگیری از انتقال رطوبت مایعات به سطح بیرونی لیوان می شود. مقدار مواد استفاده شده در یک لیوان کاغذی با توجه به مقدار وزنی که قرار است مایع در ان قرار بگیرید، مشخص می شود.

مراحل تولید لیوان کاغذی
مراحل تولید لیوان کاغذی به این صورت است که فنجان قهوه‌ای که در یک کافی‌شاپ به شماداده می‌شودیک محصول مهم باشد.

مزایای تولید لیوان کاغذی

ساده بودن

این کار سختی زیادی هم ندارد و یک خانم از عهده آن برمیاید. مهمترین مزیت این کسب و کار این است که به محیط زیست آسیب نمی رساند و شما می توانید آن را به عنوان شغل دوم و یا شغل اول خود انتخاب کنید.

آسیب نرساندن به محیط زیست:

این لیوان های کاغذی بر خلاف لیوان های پلاستیکی به طبیعت آسیبی نمی رسانند. این لیوان های  در مدت زمان کوتاهی نسبت به لیوان های کاغذی در طبیعت تجزیه می شوند.

سرطان زا نبودن:

لیوان های کاغذی بر خلاف لیوان های پلاستیکی سرطان زا نمی باشند. در حقیقت لیوان های کاغذی دو جداره می باشند و به این دلیل است که سرطان زا نیستند. همین علت باعث محبوبیت این لیوان ها می شود.

لایه ها و آستر لیوان کاغذی

لایه بیرونی یک لیوان کاغذی، یعنی دیوار، از مقوا ساخته شده که این لایه خاصیت حفظ حرارت و عایق را ایجاد می کند. در عمل نوشیدنی را تا زمانی که ممکن است گرم نگه داشته در حالی که هنوز آنقدر داغ نیست که بتوانید راحت آن را حمل کنید همچنین برای نوشیدنی های سرد، یک دیواره کافیمی باشد. برای نوشیدنی های گرم مناسب است از فنجان های دو جداره برای محافظت بیشتر در برابر حرارت استفاده کنید. علاوه بر عایق حرارتی، آستین دوم که فنجان را می پوشاند امکان ترکیب و تطبیق الگوی برجسته و چاپ برای ایجاد طرح های متنوع را فراهم می سازد.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی از ایران لیوان

با توجه به تمامی گفته ها در مقاله و اینکه همه اجزای دستگاه بصورت اختصاصی در کشور تولید می شود و با نمونه خارجی فرقی نمی کند و عدم لزوم بررسی دقیق و اعتماد به شرکت ها و قوانین و مقرراتی که برای واردات هر روز تغییر می کند و نیز افت و خیز قیمت دلار در بازار ما بهترین راه خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی را نمونه داخلی و تولیید کنندگان این محصول می دانیم. شرکت های زیادی در تولید دستگاه لیوان کاغذی در کشور فعالیت می کنند که مجوز فعالیت، نمونه کار و افراد باتجربه در مجوعه خود دارند.

شرکت ایران لیوان تولیدکننده دستگاه های تمام ایرانی با طراحی و ساخت متخصصان ایرانی است. شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و نیز سفارش خرید با شماره 09146872008 تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان شرکت در ساعات اداری و همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *