لیوان کاغذی انتخاباتی

لیوان کاغذی انتخاباتی یکی از ابزار های موثر تبلیغاتی در دوره های انتخاباتی است که بیشتر در انتخابات مختلف در سراسر جهان استفاده می شود...


لیوان کاغذی انتخاباتی یکی از ابزار های موثر تبلیغاتی در دوره های انتخاباتی است که بیشتر در انتخابات مختلف در سراسر جهان استفاده می شود. این لیوان ها به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قابل توجه که معمولا شامل لوگو ، شعار ، یا پیام سیاسی کاندیدا ها هستند و به منظور جذب رای دهندگان و افزایش شناخت آن ها مورد استفاده قرار می گیرند.

لیوان کاغذی انتخاباتی و کاربرد های آن

تولید لیوان کاغذی انتخاباتی فرصتی مناسب برای تبلیغات ، نشان دادن نام کاندیدا ها و راهی برای برقراری ارتباط با جامعه محلی است. علاوه بر این لیوان کاغذی انتخاباتی به عنوان یک ابزار قابل بازگشت نیز شناخته می شود. رای دهندگان معمولا لیوان های انتخاباتی را به خانه یا محل کار خود برده و از آن ها استفاده می کنند که باعث می شود پیام سیاسی یا نام یا حتی عکس روی لیوان ها به طور مداوم در دید افراد باقی بماند و به آن ها یادآور شود.

غیر از بحث انتخابات بسیاری از شرکت ها و اشخاص برای معرفی و دیده شدن برند خود از برند سازی با لیوان کاغذی استفاده می کنند و برند خود را روی لیوان چاپ می کنند تا از این طریق بتوانند تبلیغات خود را در اختیار مخاطبین قرار دهند. این لیوان های کاغذی را در ادارات ، سازمان های دولتی ، همایش ها و … می توان استفاده کرد زیرا هم جنبه تبلیغاتی داشته و هم جایگزینی برای لیوان های شیشه ای است.

جنس لیوان یکبار مصرف برای تبلیغات

امروزه معمولا با کاغذ هایی سروکار داریم که با خیس شدن و تماس آن ها با آب  ممکن است در کمترین زمان تبدیل به خمیر شوند. اما در این میان کاغذ ها و متریال هایی وجود دارند که برای ساخت لیوان کاغذی انتخاباتی استفاده می شود که هیچ گاه در تماس با آب و مایعات تغییر شکل نمی دهند و از مقاومت قابل قبولی برخوردار هستند. این کاغذ ها می توانند تمام مایعات داغ یا سرد را به طور یکسان در خود جای دهند و امکان مصرف را برای کاربران فراهم کنند.

همان طور که در ابتدا گفتیم مواد ساخت این لیوان ها کاغذ های معمولی نیست و به خمیر کاغذ معروف اند. خمیر کاغذ به عنوان مهم ترین ماده اولیه ساخت لیوان های کاغذی به شمار می رود و برای تهیه آن باید موارد مهمی را در نظر گرفت. خمیر کاغذ به اصطلاح لاتین با عنوان pulp  یا کاغذ پالپ شناخته می شود که ماده ساخته شده خمیر لیوان کاغذ از جنس سلولز چوب است.

کاغذ GC4
کاغذ GC4 به عنوان آخرین نسل کاغذهای استفاده شده در تولید لیوان کاغذی معرفی شدند که بر اساس استانداردهای جهانی تولید می‌شون

نحوه چاپ روی لیوان یکبار مصرف

چاپ لیوان کاغذی انتخاباتی یک فرآیند پیچیده و حرفه ای است که برای تولید لیوان های با کیفیت و جذاب از تکنولوژی های پیشرفته چاپ استفاده می کند. در این بخش به مراحل مهم و اساسی در فرآیند چاپ لیوان کاغذی انتخاباتی پرداخته خواهد شد. در وحله اول یک تیم طراحی حرفه ای با توجه به نیاز های کاندیدا و حزب ، یک طرح منحصر به فرد برای لیوان انتخاباتی طراحی می کند.

این طرح شامل لوگو، شعار، رنگ ها و هر نوع پیام سیاسی دیگر است  که باعث جذب مخاطب می شود . پس از تایید طرح های گرافیکی لیوان های کاغذ انتخاباتی چاپ می شوند. برای چاپ لیوان ها ، از تکنولوژی چاپ افست استفاده می شود که بعد از چاپ ، لیوان های کاغذی باید پخته و خشک شوند تا جوهر چاپ به خوبی روی سطح لیوان جذب شود. در مرحله پایانی لیوان ها به شکل مناسب بسته بندی شده و آماده تحویل به مشتریان می باشد.

مزایای استفاده از لیوان کاغذی انتخاباتی

همان طور که گفتیم، استفاده از لیوان های کاغذی انتخاباتی یا تبلیغاتی، فرصتی عالی برای تبلیغ برند و نام خود و شناخته شدن کسب و کار ها فراهم میکند که غیر از این مزیت ، مزایای بسیار خوب دیگری چون حفظ محیط زیست ، قیمت مناسب و … نیز دارد که در این بخش می خواهیم به آن ها اشاره کنیم. امروزه در جامعه آگاه از محیط زیست کاهش ضایعات و کمک به طبیعت به الویت اصلی افراد تبدیل شده است.

لیوان های کاغذی بر خلاف لیوان های پلاستیکی ، زیست تخریب پذیر و قابل بازیافت هستند همان طور که در اوایل مقاله بیان کردیم لیوان های کاغذی تبلیغاتی از منابع تجدید پذیر مانند خمیر کاغذ ساخته می شوند که میتواند به صورت پایدار تامین شود ؛ در نتیجه با استفاده از این لیوان ها می توانیم اثرات زیست محیطی مرتبط با ظروف نوشیدنی پلاستیکی را به میزان قابل توجهی کاهش دهیم.

مزیت بعدی استفاده از لیوان های کاغذی توانایی آن ها در ارایه عایق حرارتی و حفظ دمای نوشیدنی است. این ویژگی برای دوستاداران قهوه که میخواهند نوشیدنی خود را به صورت گرم نوش جان کنند بسیار مهم است. در پایان، مقرون به صرفه بودن یکی مزیت های مهم استفاده از لیوان کاغذی انتخاباتی است که می توانیم به آن اشاره کنیم. برای نامزد ها و یا صاحبان کسب و کار های مختلف که می خواهند برای دیده شدن برندشان از لیوان های کاغذی تبلیغاتی استفاده کنند، لیوان های کاغذی راه حلی مقرون به صرفه در مقایسه با جایگزین های قابل استفاده مجدد ارایه می دهند.

هزینه های تهیه فنجان های قابل استفاده مجدد، همراه با هزینه های نگهداری و تمیز کردن، می تواند قابل توجه باشد. پس لیوان های کاغذی انتخاباتی مقرون به صرفه هستند، به راحتی در دسترس هستند و نیازی به هزینه اضافی ندارند.

قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی از ایران لیوان

یکی از عوامل اساسی که بر عملکرد دستگاه تولید کاغذ لیوان تأثیر می گذارد، قیمت آن است. قیمت و ویژگی های فنی دستگاه تولید لیوان کاغذی دو عامل اساسی است که به طور موازی با یکدیگر هماهنگ می شوند. به عبارت دیگر، هرچه ویژگی ها و عملکرد دستگاه بهتر باشد، قیمت محصول نیز به طبیعتاً بالاتر خواهد بود.

عوامل دیگری نیز وجود دارند که بر قیمت دستگاه تولید لیوان کاغذی تأثیر می گذارند، از جمله نحوه ساخت و استفاده از تجهیزات در فرآیند تولید.لیوان کاغذی یکبار مصرف از محصولات پرمصرف در بازار مواد غذایی، رستوران ها و کافه ها است. به دلیل مزایای فراوانی که دارد، این محصول به شدت مورد توجه قرار گرفته است. به همین دلیل، راه اندازی این کسب و کار با سرمایه گذاری مناسب، می‌تواند به سودآوری قابل توجهی منجر شود. شما می توانید با مشاوره و راهنمایی از مجموعه ایران لیوان، به بهترین راه‌حل و بازدهی در بازه زمانی معقول دست پیدا کنید.

خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی از ایران لیوان

با توجه به تمامی گفته ها در مقاله و اینکه همه اجزای دستگاه بصورت اختصاصی در کشور تولید می شود و با نمونه خارجی فرقی نمی کند و عدم لزوم بررسی دقیق و اعتماد به شرکت ها و قوانین و مقرراتی که برای واردات هر روز تغییر می کند و نیز افت و خیز قیمت دلار در بازار ما بهترین راه خرید دستگاه تولید لیوان کاغذی را نمونه داخلی و تولیید کنندگان این محصول می دانیم. شرکت های زیادی در تولید دستگاه لیوان کاغذی در کشور فعالیت می کنند که مجوز فعالیت، نمونه کار و افراد باتجربه در مجوعه خود دارند.

شرکت ایران لیوان تولیدکننده دستگاه های تمام ایرانی با طراحی و ساخت متخصصان ایرانی است. شرکت ایران لیوان با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه فروش دستگاه های ظروف یکبار مصرف با بهترین کیفیت و کارایی در خدمت شما مشتریان بزرگوار می باشد. شما عزیزان می توانید جهت مشاوره و نیز سفارش خرید با شماره 09146872008 تماس حاصل فرمایید. مشاوران و کارشناسان شرکت در ساعات اداری و همه روزه آماده پاسخگویی به شما عزیزان می باشند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *